tisdag 15 december 2009

Ingen helleyoga synes än

Ni kanske undrar vart jag tagit vägen. Har ju inte bloggat på evigheter.
Vi har haft halsinfektioner och svininfluensa i familjen. Inget populärt. Jag har inte tränat på evigheter heller, varken yoga eller annat. Känns som om det bara är elände... Känns obra i kroppen och det börjar kännas av framför allt i överkroppen att yogan inte är aktiv.
Men nu ska jag strax dyka in i min sköna yoga igen, har fortfarande ont i halsen och känner mig raggig så jag väntar ett par dagar till. Ska läsa några inspirerande texter så länge :D Alltid något.

Om shanti

5 kommentarer:

  1. Ja, jag har saknat dig, men också tänkt att livet finns där för dig. Och det har det ju verkligen gjort, på ett litet jobbigt sätt.
    Skönt att höra några ord från dig i alla fall

    Om Shanti

    SvaraRadera
  2. Har också saknat dej. Sänder över ett fång med uppmuntringar! Kram!

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaka! Krya på dig och ta det lugnt, du är snart i form igen :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.