fredag 1 januari 2010

Nytt år nya möjligheter

Jag har bestämt mig att inleda 30 nya yogadagar. Yoga varje dag alltså!

Vi åkte till min mans träningshall i förmiddags. Jag hade yogapacken med mig, rullade ut min matta och tränade en skön timme. Fokuserade på mina höfter så det kändes bra i varje asana, kroppen stretade och tog emot efter mitt långa träningsuppehåll men jag andades mig igenom varje svårighet.
Höjdpunkten var avslappningen med bolster och ögonkudde !!! Toppen bara toppen!!!


Gott Nytt YogaÅr önskar jag er mina yogavänner!!!

3 kommentarer:

  1. Underbart med yoga varje dag! Det gör så gott att utmana sig så - en verklig investering, som ger både yogaflow och yogaglädje. Gott Nytt Yogaår :)

    SvaraRadera
  2. Låter skönt! Gott Nytt Yogaår till dig också!

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år!
    Efter ett år utan yoga hoppas jag nu på att komma igång igen. Det ser jag fram emot!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.