torsdag 12 november 2009

Lin & Lavendel

Försöker hitta tillbaks till de rutiner jag hade i början av hösten. När Lillärtan somnade rullade jag ut yogamattan och bolstret framför fönstret mot trädgården. Höstsolen lyste in på mig där jag gjorde en timmes viryayoga nivå 2. Noterade att jag framför allt är öm i överkroppen och armarna, måste ha fått sig en rejäl dust under workshopen. Tog det lugnt och andades ordentligt genom varje asana för att känna in mig i alla steg. Kändes jätteskönt att själv ta kontrollen över mitt yogapass.

Avslutade i savasana med nya yogakompisen: hemsydd ögonkudde i linne stoppad med ekologiska linfrön och torkade lavendelblommor. Ahhhh, sååå skönt!!!

2 kommentarer:

  1. Underbar ögonkudde du fixat. Effekten dubbleras minsann med en sådan tingest.

    SvaraRadera
  2. Ooh en sådan ögonkudde har jag länge tänkt fixa - kanske dags nu :)

    Förresten yogar jag MER nu när jag är gravid än innan - det är fantastiskt!!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.