söndag 21 januari 2007

Vecka 1 - Hur gick det?

Hade en okomplicerad förlossning och gick hem tidigt. Hunden blev en bra draghjälp till att komma ut och komma igång första 2 dagarna, därefter startade jag min vecka 1. Har inte riktigt följt programmet i sin helhet, förutom rulla vagn-promenaderna och bäckenträningen. Vissa dagar har jag hunnit med meditation/avslappning, andra har jag hoppat över detta. Dotterns pappa har ju pappadagar nu, så vi gör mycket tillsammans dessa 2 veckor, varför avslappningen får stå tillbaks. Plockade fram mamma-babyyoga-DVD:n och körde nästan ett pass. Hade glömt att kolla hur långt programmet var, det var närmre 1 h, så jag behöver kanske inte köra det varannan dag som planerat...
Att rulla vagn har kännts bra, har verkligen tagit det lugnt. Har känt av träningsvärk i de sneda bukmusklerna, vilka jag inte vetat om att jag haft sen före graviditeten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.