fredag 7 november 2008

Träning månad 4-6

Så här i efterhand en notering om vad för träning jag jobbat med månad 4-6.

Har promenerat med hunden 3 gånger per vecka, inte mer än 20 minuter för det har varit mycket spring på mitt jobb.
Under månad 6 kunde jag känna att jag började bli ömmare i fötter och leder, i övrigt inga besvär.

Yoga har jag gått på 1-3 gånger per vecka, allt från 15 till 120 minuter. Det har varit himla skönt, och är det som driver mig vidare!!!

Så av den gyllene medelvägen jag skrev om i juni blev det inte så mycket:
*Träna övningar som är med balansboll 2-3 ggr/vecka. - av detta har det blivit ingenting
*Träna bäckenbotten helst dagligen - av detta har det blivit träning i samband med yogan
*Träna yoga och avslappning helst dagligen - 1-3 gånger per vecka 15-120 minuter
*Träna jogging max 40 min/pass 2-3 ggr/vecka - av detta har det blivit ingenting
*Gå promenader 30-60 min/tillfälle helst dagligen - 20 minuters med hund 3 ggr/vecka

Vad ska man säga om detta?
Har ändå hållit igång skapligt, och har inte gått upp så mycket i vikt. 11 kilo i skrivande stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.