måndag 30 mars 2009

Kalle Johansson

Kolla in träningsdagboken för vecka 13!!!
Jag blir så himla imponerad att sammantaget ha gjort en bra yogavecka.
Att ta en liten del varje dag och hinna med hela kroppen känns kanon.
Under mina kvällsstunder har jag dessutom hunnit meditera, vilket känns som ett extra plus! Jag behöver verkligen de där inre dyken för att orka med surret från bikupan här hemma.

Gårdagen var extra utmanande med 16 tonåringar i huset... Men jag behöll mitt lugn även när de spelade "Kalle Johansson" på piano. Min man däremot gick nästan i taket....

Nu längtar jag ut på långa promenader i vårsolen, men var är den idag?!?

5 kommentarer:

  1. jag är fascinerad över att du hinner, att tiden finns. Jag tycker inte ens att jag hinner komma ur mina sovkläder om dagarna, och jag har "bara" två barn. Tipsa mig gärna om hur jag ska kunna prioritera. Kram!

    SvaraRadera
  2. Så glad jag blev av din kommentar om sametingsvalet!

    SvaraRadera
  3. Wow imponerande!!!! Jag reggar sällan min Yoga , jag vill lixom att den ska vara något jag inte behöver ha statistik på. Har tränat så mycket och hårt och bokfört vikter,reps och kalorier så nu vill jag bara andas :0) Har du en 16 åring? Själv kämpar jag tappert med min 14 åring :0/

    SvaraRadera
  4. PEPP!
    Bra jobbat!

    SvaraRadera
  5. God tanke... har ju egentligen skrivit så noggranna träningsdagböcker tidigare. Men det känns viktigt för mig att regga lite vad jag gjort som pepp för att komma ur degträsket efter graviditeten.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.