lördag 7 mars 2009

Lördagslyx

Inte behövs det mycket för att mor ska bli happy and content...

Jag behövde inte mer än en timmes skön yoga i lugn och ro! Min man tog lillärtan på lång promenad med vagnen, och ärtan sov.
Körde ett kort program på nybörjarnivå, och det kändes att jag definitivt saknar bukmuskulatur. Vilket kändes speciellt när jag hamnade i Armbågsplankan :)
Tur att man vet att bukmusklerna finns där någonstans, om än sladdriga men på G så småningom. Gäller bara att spänna strängarna långsamt och komma tillbaks till normalläget.

Bara att träna i vanliga kortbrallor och vanligt linne ger en otrolig kick när kläderna har glipat i midjan och glidit ur position i så många månader!!!

Kände mig så fokuserad under hela passet! Yogade med ett leende på läpparna, och slappnade av riktigt tungt när jag yogat klart. Helt klart helhärlig och gratis lördagslyx! Så ska god yoga kännas!!!

2 kommentarer:

  1. Heja småbarnsmamman!

    go helg på dig

    SvaraRadera
  2. jag vet faktiskt inte om det är eremitaget! jag vet inte ens var eremitaget är! men det är nåt som hette katarinas palats, ligger i pushkin alldeles utanför st petersburg. ett sommarslott!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.