onsdag 25 mars 2009

Kvällsyoga

Igår kväll var jag tvungen.

Har bytt strategi då jag bara måste ha en stund för mig själv varje dag.
Jag kan inte chansa på att det är lugnt med båda döttrarna under dagen, kan inte satsa allt på ett kort. Det kan ju gå, men får isåfall vara en bonus.

Nu får maken ge sena kvällsflaskan med urpumpad mjölk till lillärtan.
Medan jag ställer mig på yogamattan och vänder mig inåt.
Så skönt att åter få kontakt med mitt inre, känna lugnet och kraften.

Sen kan dagen få vara lite mer stökig bara jag får den yoga jag så väl behöver innan jag somnar.

3 kommentarer:

  1. Va bra du är som gör plats för dig själv.

    SvaraRadera
  2. Åh vad underbart! Och det gav mig inspiration att göra något liknande.
    Och vilken härlig yogabild på lillärtan på mattan! Kram till dig

    SvaraRadera
  3. Underbar yogabäbis! och underbar yogamamma, som lyssnar inåt!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.