fredag 24 april 2009

Den är här. Berika mig!

Sällar mig till er i bloggosfären som rekommenderat Yogaliv Åtta steg till ett liv i lätthet av Eva Lewenhaupt.

Har hållit vakt vid postlådan och idag dök den upp!!!

Har bara bläddrat lite lätt, men det kommer helt säkert att bli trevliga amningsstunder framöver ;-)

Förresten, det har jag nog glömt att nämna, men under amningsstunderna plöjer jag yogaböcker. Har blivit en riktig yogabokmal. Varför inte passa på att fördjupa sig inom ett område man själv kan välja när man ändå går hemma ett par månader?!? Det föder förstås nya drömmar, tänk om man skulle kunna pyssla med yoga som försörjning. Ja knappast som guru, men jag gillar tanken på att dela med mig av sånt jag tycker om. En blivande yogalärare tro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.