fredag 3 april 2009

Kvällsstund med neti

Hade hunnit med yogastunden under dagen igår, lillärtan på mattan bredvid mig.
Funderade sedan på vad jag skulle lägga kvällsstunden på.

Gårdagens kvällsstund blev i nässköljningens tecken. En kanna i varje näsborre.
Därefter en stund i uppochner-position, och sen en stund zenmeditation.
Skönt att skölja ur och slappna av så totalt efter en aktiv dag i vårsolen.

Avrundade med en stund på spikmattan!

Idag står det bakåtböjningar på yogaprogrammet.
Men innan dess, ut i vårsolen med smådöttrarna!!! Har förberett fikakorg och bok så det blir njuta av! Tänk vad allt går lättare bara man får lite sol :)

2 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt det låter. I.D.Y.L.L
    När jag ställer mig i huvudstående efter nässköljningen brukar jag bli täppt första stunden. Försökte i morse. Men det är så svårt att börja med att stå på huvudet. "Utan andningen". I helgen ska vi få sommar i skåne!
    Härligt
    Helgkramar
    Anna

    SvaraRadera
  2. Jag MÅSTE köpa en sån kanna för nu börjar snart "nyssäsongen", jag är pollen allergiker.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.