måndag 26 januari 2009

Lugn och trygg, stark och stabil

Förra veckans "resultat" är otroligt!
Jag lyckades hinna med 4 yogapass och 4 meditationspass! Och detta hemma med en 2-åring... Precis i den riktningen jag vill komma!

Känner mig lugn och trygg i själen, även om jag inte upplever att jag lyckats "djupdyka" under meditation.

Känner mig stark och stabil i kroppen, vilket inte har med den ökade kroppsvolymen att göra.

Fortsätter jag så här kommer jag att komma dit jag vill, det känner jag nu!!! Ibland står man och stampar länge på samma fläck, men ny blodad tand har jag absolut fått nu. Det är en så häftig känsla att vara i balans!

Det är skönt att tända ljus i sin egen yogashala och bara sätta sig ner och andas, väl medveten om allt liv i resten av huset. Men just nu, just då, blir jag inte störd. Bara sitta och andas och känna mitt inre växa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.