lördag 31 januari 2009

JanuariYoga

Gratulerar Ylva Maria till hela januari månad i Yogans värld!!!
http://sakomsolen.wordpress.com/2009/01/31/yoga-dag-31/

Om jag sammanfattar mina pass i januari så blir det 14 yogapass och 20 meditationspass. Inte varje dag men iallafall många fler gånger än jag hade kunnat tro. Ibland bara 5 minuter, ibland uppemot 2 timmar. Ibland med huset fullt av folk, ibland för mig själv tyst kurande i januarimörkret efter att alla andra somnat.
Så jag är nog rätt stolt över resultatet ändå! Februari blir en större utmaning, då har bebin kommit och det blir lite mer planerande för att få till yoga och meditation. Skulle tro att det knappt blir ett enda 2-timmarspass... utan många korta.

Känner mig lugn, trygg och stark i kroppen! Tror inte att jag kände så i december, då var jag uppfångad av all julstress. Sålunda är den behagliga känslan säkert en effekt av yoga- och meditationsträningen.

1 kommentar:

  1. TACK för gratulationen! jag är så tacksam och glad över att ha yogat varje dag och allt som jag har upptäckt tack vare kontinuiteten! KRAM!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.