tisdag 19 maj 2009

Yogatorka

Här blir det inte mycket yogat. Jag och min kropp saknar yogan mycket.

Maken är i USA en vecka och det är otroligt intensivt hemma, natt såväl som dag.
Min mamma är här och stöttar, men det blir ändå jag som får ta alla pass med Lillärtan.
Jag har kört 2 undervisningspass med min mamma, det är det som har hänt. Kanske blir jag färdig att köra andningsövningar eller kanske spikmatta när jag ska lägga mig, men det är inte säkert alls.

Jag tar en stund i sänder, yogan kommer tillbaks när vardagen är i balans igen. Gläder mig åt varje leende som Lillärtan kommer med, varje kiknande skratt Ärtan brister ut i, och de givande diskussioner jag har med de äldsta döttrarna.

Blir kanske lite bonus bara jag får öva lite pranayama igen :) Back to basics!

1 kommentar:

  1. Man får ta till vara på varje ögonblick när man har en liten bäbis. Det är en välsignad tid. Yoga hinner man tids nog..

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.