söndag 1 februari 2009

Inre kaos här

Så kom då en sån där dag för mig när inte ens yoga eller meditation hjälpte till för att få saker i ordning... jag blir helt knäckt...
Fullständigt kaos med alla barn, mitt blodvärde är i botten och magen ömmar. Dessutom ingen idé om mat, så det blir väl nån trist pastarätt i vanlig ordning... Det där får nån annan styra med.
Tog dock ett bad, blev alldeles för hett så jag fick ligga och bara kyla ner mig en halvtimme efteråt. Inte för att någon brydde sig, men jag fick åtminstone vara ifred en god stund. Pluggade in Ipoden och körde 10 min andningsmeditation bara för att få ner pulsen och andningsfrekvensen. Sköna 10 minuter.

Är det så här resten av mitt liv (med fyra ärtor) kommer att se ut med trolig början nästa vecka? Fasar isåfall för detta...

Om jag inte får till min sena kvällsmeditation i mörkret kommer det att kännas riktigt jobbigt....

***Jo, jag fick till min kvällsmeditation, och även lite sittande töjningar (se träningsdagboken till höger). Så nu känns det rätt okej att gå till sängs***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.