fredag 16 oktober 2009

Detoxdag 4 av 4

Frånsett blodtrycksfall har detoxen gått bra. Kroppen känns lättrörlig och pigg. Magen funkar fint. Har sovit mycket gott på nätterna, har i princip somnat direkt :)
På dessa 4 dagar gick jag ner 2,4 kg i vätska. Nu ska jag äta normalkost under 3 dagar, så får vi se hur mycket vikten påverkas av detta. Det känns trist att samla vätska, det är ju en påverkan på hela kroppen, inte bara vikten.
Yogat har jag tyvärr inte fått tid till mer än hathayogapasset i tisdags. Men veckan är ju inte över än.
Och matcravings har jag haft, har längtat efter fisk, bullar, ost. Normala saker.

4 kommentarer:

  1. Hmm men sen är ju allt relativt, även det "normala".

    SvaraRadera
  2. Du, hur har hela detoxen gått till? Det finns så många varianter och så många sätt. Funderar långt inombords på något liknande :)

    SvaraRadera
  3. Den här detoxen hittade jag i ToppHälsa nr 11, tror den finns kvar i handeln. Steg 1 av 7. Man kör så många steg man tycker känns lagom, jag tror jag kommer köra totalt 3 steg.
    Steg 1-2 innebär mycket frukt, baljväxter och grönsaker. Inga övriga kolhydrater

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.