lördag 3 oktober 2009

Sömnbrist Dag 6

Lillärtan vaknade och höll mig vaken en halvtimme mitt i natten, väckte mig när jag sov som djupast. Hon grävde in sina små fingrar i min hud och knep till. Hårt. Inget som man somnar om direkt efter... Heller inget som gör att man stormar ur sin säng och yogar tidigt tidigt. Min stackars kropp var stel av sömnbrist vid 8 i morse, jag rullade ut mattan och gjorde mina 5 surya namaskar A. Kroppen vaknade till och jag undrar om inte under skett ändå eftersom energi frigjordes för att orka upp och starta en aktiv lördag :)
Behöver andningsfokusera och stänga av senare under dagen, avvaktar med detta tills småtjejerna sover.

2 kommentarer:

  1. Satt på en restaurang i dag och såg på småbarns familjer och tänkta att noupp det där känner jag att jag är för "gammal" för. Allt är relativt och jag beundrar alla mina väninnor och Dig som får vardagen att rulla trots sömnbrist och världens projekt. Vad vore världen utan er???

    SvaraRadera
  2. Håller med dig Marica, småbarnsföräldrar är värda sin vikt i guld! Och Helle, va härligt att du fick ny energi - du måste ha gjort precis det du behövde!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.