söndag 11 oktober 2009

Tidigt avslut på jobbig vecka

Inte blev denna veckan vad jag hoppats på. Snoriga barn och ett par möten inbokade.
Jag hade ju tänkt att fokusera på armar och mage men av detta blev det inte mycket av. Men så här är livet just nu.
Däremot gjorde jag min första kl 5-are i morse! Jag tänkte på dig Anna, ständigt goa inspiratör, när jag sömndrucken satte mig i virasana och gjorde mina solhälsningar. Allteftersom vaknade kroppen upp och framför allt fick jag igång ryggen.
Så det blev en bra avslutning på en annars icke-yogisk vecka! Och vilken kanonstart inför det något ansträngande arbetspasset jag tog mig genom...

Veckan som kommer är det dags för 4 dagars detox följt av 3 dagars normalt ätande. I senaste numret av Topphälsa finns mer beskrivet. Jag lovar skriva rapport, för detta blir nog en sann prövning. Yogan blir det normala denna vecka ...

2 kommentarer:

  1. Skrev just en lång kommentar till dig som försvann...Gaah....ville bara uttrycka min beundran över att du steg upp så tidigt!! och säga att jag ska läsa om din detox med intresse , jag är ju en anhängare av olika sorters detox ;0)

    SvaraRadera
  2. Samma här! Vill höra allt om detoxen :) Och du, härligt att du var uppe så tidigt. Tänker på dig, Anna och alla andra som är uppe när jag masar mig ur sängen kl 06!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.