söndag 16 augusti 2009

Aningen mindre beslutsångest

Tack snälla alla som givit tankar om min höstyoga! Jag är alldeles överväldigad över er respons och alla kloka tankar!!! Nu börjar jag kunna se mina tankar och framtida ambitioner i lite större perspektiv!!!

Till Maggan i Lund: jag har också gått på gravidyoga på K-yoga under hösten, kanske vi sågs där! Jag har tränat på Gerda, men framför allt på egen hand hemma mellan barnens födslar. Det är det som har varit allra enklast logistiskt för mig. Har dock en önskan att det finns fler yogaformer i Lund, det är ju trots allt en ganska stor stad och yoga en kanon träningsform som kommer. Men med tiden kanske jag kan råda bot på detta.

Om Shanti!

1 kommentar:

  1. Ja, jag har inga bra förslag alls men jag funderade på vilken sorts yoga du själv ska undervisa i? Är det inte bäst att träna det mest?

    Skavsår under fötterna är jag inte avis på men dock vandringen!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.