tisdag 4 augusti 2009

Välkommen ombord

Just den hälsningsfrasen jag längtat efter!!!
Samtalet jag sett fram emot med skräckblandad förtjusning utspelades i eftermiddags.
Skulle jag kunna ta ett nekande svar? Det behöver vi aldrig veta. Men detta var allt jag behövde för att hämta mig från magsjukan...
Jag är antagen till yogalärarutbildningen och det ska bli superskoj!!!
I februari börjar min nya resa, fram tills dess ska jag filosofera, meditera och yoga.

Och tillsammans med ett par kollegor ska jag börja yoga i september, troligtvis några jag senare börjar experimentundervisa (om de ger mig förnyat förtroende). Vi har på gång absolut den häftigaste yogashalan i Lund. Vänta bara...

3 kommentarer:

  1. Härligt, grattisgrattis!!!

    SvaraRadera
  2. Gratulationskramar till studieplatsen! Du får minsann vara med om en resa som heter duga. Väntar med spänning på att få höra mera.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.