fredag 21 augusti 2009

Konsensus

Angående höstyogan har jag funderat vidare och nu kommit med ett beslut, tack för påminnelsen Anna!

Många andra här i bloggosfären tränar ju ashtanga därför var jag lite sugen på att testa detta innan jag går och blir instruktör. Kan ju vara bra att ha med sig i bagaget. Samtidigt är det ju andra bitar som faktiskt känns angelägna. För mig som mest fokuserar på träning på egen hand är det ju en kanonmöjlighet att få träna individuell utveckling för att lära mig mer om mig själv i yogan. Hathayoga har jag nosat på en del så det känns inte främmande att börja med, och viryayogan (inspirerat av såväl ashtanga som anusarayoga) har många gemensamma spår.

Så mitt beslut för höstens yoga blir kursen i hathayoga. Detta är nu förankrat hemma så allt flyter på hemma ändå...

1 kommentar:

  1. Skönt att ha tagit ett beslut, det är alltid svårt när man ska vela fram och tillbaka. Nu vet du vad du ska fokusera på. Varmaste lycka till-kramen!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.