torsdag 27 augusti 2009

Migräna dagar

Har haft två dagar med migrän. Något jag aldrig annars brukar ha, men det har varit mycket med de äldsta tjejerna så jag förstår ju vad som kan ha utlöst det. Plus gnällig dagisÄrta och Lillärta...
Har inte kunnat yoga dessa dagar, inte ens en endaste liten meditationsövning har jag fixat. Men jag känner ingen press att yoga varje dag, har istället använt tiden till att bara ta det lugnaste möjliga. Jag tycker att jag har läst någonstans att yoga är bra för att förebygga migränanfall, men jag vet inte om det är sant? Någon som vet???

Inget ont som inte för något gott med sig... med all vila senaste dygnen verkar ryggeländet har gett med sig. Jag har ju inte hunnit göra ryggyogan mer än en gång så det kan ju inte vara det.

1 kommentar:

  1. Jag har också hört att yoga ska förebygga migrän. Men kanske ska du inte ha för höga förväntningar och krav på det just nu, du har ju ändå en liten lillärta och en massa andra tjejer som både ger och tar energi just nu.
    Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.