söndag 20 september 2009

Besvärsdagbok

Jag skulle kunna skriva besvärsdagbok känns det som, men jag väljer nog att låta bli. Enda smolket i bägaren är att vänster fotvalv börjat ömma nu när jag börjat komma upp i löprundelängd. Ska besöka Löplabbet i veckan så får vi se vad de säger om dagens dojjor...

Igår gjorde jag ett låååångt härligt viryayogapass hemma. Småtjejerna var ganska livliga på förmiddagen, så jag gjorde slag i saken så fort de somnade. Fram med mattan och vattenflaska i det av solen heta vardagsrummet och sen sjönk jag in i min yoga. Länge och intensivt. Allt bara flyter och jag kommer låångt i såväl min andning, asanas som meditation. Sån yoga jag sätter främst, sån yoga jag vill leda andra i längre fram :)

1 kommentar:

  1. Jag har bara bekantat mej med viryayoga via dvd och bok, men jag gillar det lilla jag sett! Det är något med flödet och med hela upplägget, märks att det finns en tanke bakom allt.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.