måndag 7 september 2009

Naprapat bokad

Fick tag på naprapaten Fredde, och hade kunnat få tid redan till i morgon men fega (överkloka) jag bokade in torsdag istället. I morgon kväll är det ju min yogakväll på lokal, så jag tar hellre ett lugnt hathapass med öm rygg än ett riskpass efter jag vet inte vilka naprapatåtgärder.
Men det blir jätteskönt att få ryggen fixad, längtar minst lika mycket till detta som till frisören.

I väntan på torsdagen anländer tränar jag ryggyoga och meditation. Och kanske ett löppass på onsdag. Alltid något. Respekt och tid för det som är!

3 kommentarer:

  1. Håller tummar & tår för ryggraden i ditt liv!

    SvaraRadera
  2. Klokt att du lyssnar på kroppen. Skäm bort den när det behövs. Yogan är perfekt, det finns alltid en asana att utföra till det tillstånd som kroppen befinner sig i.

    SvaraRadera
  3. Var lite försiktig med löpningen om du har i ryggen.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.