onsdag 30 september 2009

Sen och tidig dag 2+3

Igår kväll skön hathayoga med minst 5 surya namaskara. I morse ställde jag mig på mattan och gjorde 5 nya! Just innan hade jag varit ute med hunden i den 1-gradiga morgonluften och kände hur jag luften blev kall och ren under de första solhälsningarna. En härlig känsla att ta höstluften med sig in och fördjupa syreutbytet! Jag var lite öm i kroppen efter såväl naprapatbesöket i måndags och yogan igår kväll, så de 5 på morgonen gjorde himla god effekt!!!

Naprapaten var nöjd förresten: mina höftleder är helt öppna nu och stelheten i ryggen så gott som kurerad! Bara bygga vidare på det berömda bukstödet så är jag helad. Hurra!!!

2 kommentarer:

  1. Heja heja naprapater, kiropraktorer, bandhas och YOGA

    SvaraRadera
  2. Lyckans ost!! helt öppna höftleder, det önskar jag verkligen att jag kunde få uppleva någon gång..

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.