onsdag 23 september 2009

Västfronten intet nytt

Fortfarande ingen förändring med vänsterfoten, den ömmar bara jag går till dagis i mina gamla välsupportade joggingskor. Vågar för närvarande inte använda några andra skor.
Jag håller mig i stillhet, saknar min konditionsträning... Går rundan till och från dagis 2 ggr/dag och en eller två kortare hundpromenader. Lugnt och balanserat för foten.

Tänkte ta mig till löplabbet i morgon och prova ut nya skor, men skjuter det på framtiden ytterligare ett par dagar. Är nog klokare att foten är HELT utan smärta innan jag ställer mig på ett löpband. Borde inträffa efter helgen ...

Såå, enda träningsalternativet som återstår är YOGA! Ryggen är ju mycket mycket bättre, på måndag blir det återbesök hos NaprapatFredde så får vi se vad han tycker :)

1 kommentar:

  1. Tänk vad vi krämpar. Det är sant, yoga is it!
    Jag ska ej gå på workshopdagen på lördag, hinner ej. Du kan väl komma till Baskemölla vid tillfälle?
    Kramar Anna

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.