söndag 27 september 2009

Tre överraskningar i en

På min gamla träningshall hittade jag plötsligt ett yogapass på en tid som passar alldeles utmärkt med familjens aktiviteter! Söndagar kl 11, klockrent!
Lugn yoga stod det på hemsidan, yinyoga var det i verkligheten. Kanske det minst fysiskt krävande yogapasset jag deltagit i, men det var säkert för min inre sfär mest fokuserade och lugnaste jag gjort! Precis vad jag behövde nu när träningen kantats av besvär och småskador, att utan fysiska prestationskrav verkligen gå på djupet i yogaträningen!

Jättekul att det plötsligt dykt upp en möjlighet för mig att fylla min yogabägare med tre olika yogaformer som ger mig olika saker! Det härliga glada flytet i virya, stabiliteten i hatha och absoluta lugnet i yinyoga!

Om Shanti!

2 kommentarer:

  1. Tänk att man ibland får precis det man behöver :)

    SvaraRadera
  2. Det var ju precis det jag skulle säga, Annika :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.