onsdag 4 februari 2009

Fokus är svårt

Det sägs att när förlossningen börjar närma sig ska man få ett större behov att fokusera inåt.
Hittills har jag inte märkt någon förändring, snarare att jag får svårare att fokusera överhuvudtaget. Jag yogar och mediterar så gott som dagligen, men det känns väldigt "ytligt"

Betyder detta att födseldatumet är väldigt långt bort? Eller är det något annat tokigt?

*** Eller försöker jag förekomma händelser??? För nu framåt kvällen fokuserade jag inåt vid meditation och det kändes betydligt djupare än förut ***

2 kommentarer:

  1. Tror att det där, som så mycket annat, är väldigt individuellt. SJälv upplevde jag dock att jag blev väldigt fokuserad veckorna innan Siri kom.

    SvaraRadera
  2. Ja jag har vid tidigare grav. varit inåtvänd så här dags. Men det är ju rätt mycket liv hemma så förklaringen är kanske den...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.