fredag 6 februari 2009

Sista yogapasset före BF

Har idag gjort ett 75 minuterspass inklusive andningsövning och avslappning. Kändes bra, otroligt att vara så rörlig i kroppen så här långt fram i graviditeten. Är inte spänd någonstans, förutom lite öm över fogarna i korsryggen.

E sov sin "mittpådagenvila" så jag kunde utföra hela passet i det tempo jag ville utan ett enda avbrott. Blev kanske det sista passet helt på egen hand på ett bra tag, utan vare sig E eller bebi.

Sista före BF visserligen, men det blir troligen fler dock kortare pass eftersom jag vanligen går över...

2 kommentarer:

  1. Det är så härligt att du yogar ända in i det sista. Och så långa pass. Jag körde mest korta gravidpass på slutet, orkade inte så mycket annat.

    SvaraRadera
  2. Intressant blogg! Speciellt som jag går i tankar på att skaffa mitt första barn =)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.