fredag 13 februari 2009

Fredagen den 13:e

Är gnällig och gråtmild idag. Till och med under Pranayama rullade ett par tårar...
Magen spänner och naveln har väl aldrig varit så utplånad som den är nu. Hoppas på en Valentinbebi för det lär inte hända nåt det här dygnet heller.
De sista dagarna har jag dragits till yogamattan och nästan plågat mig igenom passen. Idag begränsade jag yogan till sittande asanor och bäckentöjningar, det kändes bra att inte "anstränga" sig mer.
Solen är iallafall här och i min yogashala blev jag härligt uppvärmd av förmiddagssolen :)

2 kommentarer:

  1. Det är fantastiskt att du fortfarande yogar, in i det sista! Med all din träning kommer din förlossning "knappt märkas"
    De säger ju att det går snabbare och snabbare. Mitt andra barn tog en och en halv timme jag märkte aldrig förvärkarna...Vem vet det kanske blir imorgon.

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för att bebbe kommer i morgon. En bättre allahjärtansdagpresent kan man väl inte få?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.