måndag 23 februari 2009

Huvudvärk och framåtfällningar

Lillärtan skrek precis hela gårdagskvällen, och har sovit ovanpå mitt bröst under i princip hela natten. Blir man trött eller? Jag fick jätteont i huvudet vilket suttit i hela dagen och ryggen kändes öm pga den obekväma liggställningen.

Längtade till min yogamatta hela dagen. Så fort det kunde bli läge för yoga, blev det istället amningsläge...
Badade lillärtan för första gången, sen somnade hon som en stock och jag kunde yoga en halvtimme tillsammans med ärtan. Det blev Virya A: uppvärmning samt solhälsning A, sen gjorde jag ett par framåtfällningar för att lindra huvudvärken. Så skönt!!!

Gick sen ut med hunden på en rask promenad och kan nu känna att huvudvärken äntligen börjat lämna in. Härligt! Men att det skulle ta hela dan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.