måndag 29 juni 2009

Aj mina armar

Tränade simning en stund igår, yoga igår kväll samt i morse. Kan medge att det känns i mina överarmar, fast det hade varit värre med träningsvärk i magen. Sånt är mindre kul även om den mesta träningsvärk känns som ett gott tecken på att man tränat :)

Morgonyogans fokus blev Lycklig när jag yogar, en tanke från Happy Yoga, sommarens bok i Bokcirkeln. Känner mig fortfarande lycklig flera timmar senare med bilfärd i värmen, intensiv förmiddag med småbarnen, städning och tvätt... Sånt kan ju sänka den mest optimistiske, men idag känns det helt ok!

Har fått lite skön solnyans, jag som mycket sällan blir brun känner mig lite sommarskön i huden. Utan att det känns stramt irriterat eller jobbigt.

1 kommentar:

  1. Jag har oxå Yogat och simmat nu flera dagar i rad och visst är det skönt :0) mellan varven läser jag Happy Yoga!!! Jag har träningsvärk i höften på ngt konstigt sätt.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.