onsdag 3 juni 2009

Länge och svettigt

Körde ett lååångt härligt viryapass igår kväll.
Det var fortfarande ganska ljust, men jag tände ljus för stämningens och fokuseringens skull ändå. Effekt: det blev ganska varmt och svettigt, och musklerna kändes mjuka och behagliga så jag kom i alla asanor jag ville.
Det känns så skönt att ha återhämtat sig så mycket efter förlossningen att det går bra att bara köra på!!! Ger sådan blodad tand att yoga vidare!
Har ännu inget hört om yogalärarutb, men går här och hoppas... Funderar på filosofin så länge när inget annat händer, ska återkomma med lite tankar här.

Ikväll hoppas jag komma ut på en försiktig löprunda igen. Om vädret och döttrarna är på min sida dvs... BMI börjar äntligen röra sig åt rätt håll igen, idag 23,8. Mitt mål är 21,4

Simutmaningen försöker jag inte låtsas om fast utebadet har öppnat. Gömmer min träningsbikini så länge...

1 kommentar:

  1. Låter som om du har bra flyt :0) Huva för simutmaningar jag vågar knappt doppa mig nu för tiden.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.