torsdag 25 juni 2009

Ingen tid kvar på dygnet

Finner ingen tid att yoga. Suck. Djup suck...
Har varit mycket med förberedelser till V:s resa till Libanon, nu är hon iväg!!! T är hemma men tränar en del, så det är liv i luckan stora delar av dagen. Och sen är det ju de minsta som är aktiva mest hela tiden. På den nya lekmattan jag ägnat ett par sena kvällar/nätter att sy färdig.

Konsekvens: nedre delen av min rygg är otroligt stel. När jag skulle visa ett par yogaövningar för min kompis häromdagen, kom jag knappt över i plogen, en asana jag inte har problem med annars. Men det blir väl så när det knappt finns tid till träningen.
Bättring kommer. Hoppas på lite träning redan ikväll :)

Sen handlar väl sommaren iofs om fokus på andra delar av yogan: att interagera med naturen. Det ska jag göra nu, vinbärsplockning...

1 kommentar:

  1. Va? Vinbär klara redan? Hur snabbt har det gått? Måste hinna njuta lite mer av sommaren.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.