torsdag 11 juni 2009

Ringar på vattnet

Min kusin var och fikade här idag. Det är alltid så mysigt att träffas med barnen!
Men igår var syftet delvis ett annat; hon börjar känna sig lite orörlig och behövde lite hjälp att komma igång med gravidyogan.

Det känns bra att med hjälp av egen erfarenhet nu kunna peppa och stötta med goda råd gällande gravidträningen! Lite yoga & andning varje dag så lättar det tunga och rörligheten ökar gradvis även om "omfånget" också ökar.
Lånade ut lite material som en bok och dvd, insatsen får du stå för själv kusin Å!

1 kommentar:

  1. Tyvärr visade det sig att DVD-spelaren har lagt av, så det fick bli boken till att börja med. Jag har iaf hittat egentid på helgerna där jag kan egna mig åt mina yoga-försök, tidig morgon innan resten av familjen vaknar. :-)
    //Kramar från "Kusin Å"

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.